یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sun 28 Apr 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
کشتی سازی پنجشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۳ ، ساعت ۱۰:۴۴:۰۶

جلسه هم‌اندیشی کشتی‌سازان خوزستان در بندر خرمشهر

باشگاه خبری فراساحل: رییس اداره مرکزی بازرسی و ثبت شناورهای استان خوزستان از برگزاری جلسه هم‌اندیشی موسسات و شرکت‌های کشتی‌سازی مستقر در منطقه با محوریت اداره مرکزی بازرسی و ثبت شناورهای استان خوزستان خبر داد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از سایت خبری مارین، احمد شهریاری هدف از برگزاری این نشست را ارتقای سطح ایمنی و کیفیت ناوگان کشتی‌سازی کشور و بروز نمودن قوانین ناظر بر ساخت شناورها براساس استانداردهای مربوطه بیان کرد. وی افزود: بهبود و ارتقای سطح ایمنی و کیفیت شناورهایی که درآب‌های داخلی و بین‌المللی تردد می‌کنند در مرحله نخست منوط به کنترل و نظارت استاندارد بر فرآیند ساخت و یا تعمیر یک شناور در کشتی‌سازی‌ها می‌باشد، از این رو برگزاری چنین نشست‌هایی که به بررسی مشکلات و کمبودهای مرتبط با بخش کنترل کیفیت کشتی‌سازی‌های استان و همچنین ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات سازنده در جهت رفع این نقایص می‌پردازد از اهمیت بالایی برخوردار است.

شهریاری گفت: در این جلسه مواردی شامل تهیه دستورالعمل جامع از سوی سازمان بنادر در خصوص رعایت الزامات QC به منظور استفاده در کشتی‌سازی‌ها، رفع معایب و نواقص مربوط به آب‌اندازی شناورها، صدور گواهینامه QC برای ناظران و کارشناسان شاغل در این بخش از سوی موسسات رده‌بندی، دریافت گزارش کامل از وضعیت QC مستقر در کشتی‌سازی‌های استان خوزستان برسی و تصویب شد. رییس اداره مرکزی بازرسی و ثبت شناورهای استان خوزستان ادامه داد: بخش QC (کنترل کیفیت) در شرکت‌های کشتی‌سازی فرآیند ساخت یا تعمیر شناور را از ابتدا تا به آب‌اندازی براساس نقشه، قوانین و استانداردهای موجود از نظر کیفی کنترل می‌نماید. شهریاری در پایان خاطرنشان ساخت: از ابتدای سال جاری تا کنون 15 فروند شناور و در سال گذشته 24 فروند شناور با نظارت و بازرسی  اداره مرکزی بازرسی و ثبت شناورهای استان خوزستان و بندر خرمشهر به آب انداخته شده است.



  کد خبر : 609
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :